Com treballar a l'SPLAU. ICV pregunta sobre paper de l'Ajuntament en la gestió de l'ocupació al Camp de l'ESPANYOL i al CC

Com potser algú sap, des de fa unes setmanes, acompanyat de diferents companyes i companys d'ICV de Cornellà, estic fent una ronda de reunions amb entitats de la ciutat, per copsar la seva opinió sobre la ciutat, la crisi, i el futur de la ciutat en general. 
Un dels temes recurrent en aquestes primeres entrevistes ha estat com funciona el nou camp del RCD Espanyol i com funcionarà el nou Centre Comercial adjunt.
En concret les associacions de veïns ens han insistit en que desconeixen com es pot fer per accedir a l'oferta d'ocupació possible del centre comercial.
Per aquest motiu, ahir vam pregunar en el Ple de l'ajuntament sobre quin paper tenia l'Ajuntament en la gestió de l'oferta i la demanda d'ocupació a la zona comercial de l'Espanyol.
Donada la situació de crisi i atur que pateix la nostra ciutat ICV considerem que ha de publicitar-se al màxim totes les ofertes d'ocupació, per aconseguir que el màxim de gent de Cornellà trobi feina, i encara més si s'està a l'espera d'obrir en breu en el nou centre comercial "Splau" adjunt al camp del RCD Espanyol.
A l'espera que l'Ajuntament ens aporti més dades, i ens confirmi el que ICV sabem per vies no oficials. Gràcies a l'ASSOC, el servei d'Ocupació de CCOO, ja podem dir que les empreses (grans) que s'han d'instalar a Splau i que estan fent procés de selecció són:

1. Mercadona. Aquesta selecció la porta directament l'Ajuntament de Cornellà. Si algú està interessat en treballar a Mercadona han d'anar a la bossa de l'Ajuntament de Cornellà (Can Mercader). A la vegada pot ser bo entregar Curriculum Vitae al Mercadona directament, apuntant que s'està interessat en la nova apertura de Cornellà.

2. Media Markt. S'ha d'omplir sol.licitut de la pàgina web. Clicar "Ofertas de empleo" i després seleccionar "nueva apertura Cornellà-El Prat".

3. Miró. Anar al web i omplir la sol.licitut a "Ofertas de Trabajo".

4. Primark. Anar al web i omplir la sol.licitut de treball.

Això sabem fins avui. Segur que l'equip de govern municipal ens donarà més dades i informació que ja anirem publicitant.

Comentaris

  1. A lo mejor peco de cándido pero, no hay un servicio de colocació o de treball en Can Mercader???
    No sería lógico dirigirse allí y no a un pleno del ayuntamientio????
    A veces la solución está tan clara que nos complicamos la vida .
    Un saludo y salut.

    ResponElimina
  2. Gracias por tu comentario. No creo que sea incompatible lo que comentas. Mi función en el Ayuntamiento es hacer que circule la información, que los ciudadanos se enteren de las cosas de interés común, y esta lo es no?
    Por supuesto que el Ayuntamiento tiene una oficina de ocupación en Can Mercader, ya lo digo en la nota, y por supuesto que cualquiera que esté en paro en Cornellà lo primero que debe hacer es ir a Can Mercader. Ahora, si yo que soy miembro de la comisión de economía y hacienda del Ayuntamiento no tengo información en los últimos tres años sobre como se está seleccionando a la gente que trabajará en SPLAU, la tendrá la gente que está en paro?
    En los temas de ocupación la información debe fluir, y si hay alguna cuestión municipal que no conozco mi obligación és preguntarla oficialmente, que es lo que hemos hecho en este caso.

    ResponElimina
  3. Me parece perfecto Arnau, no te sientas atacado por mi comentario, di mi opinión nada más.
    Un saludo

    ResponElimina
  4. Tranqui no me siento atacado. Solo añadía información y matizaba. Gracias por tus comenatrios, de verdad.

    ResponElimina
  5. Yo solo quiero trabajar y estoy cansada de echar curriculums por internet y en mano y que no te llamen para nada. Es una pena que alguien valido este en el paro y te encuentres a cada personaje por ahi que no sirva ni para estar escondido, da mucha rabia. Estoy realizando una suplencia y el dia 1 de diciembre lo termino porque vuelve la chica asi que o tengo suerte o no se que va a pasar. Haber si este gobierno nos ayuda a los parados que buena falta hace. Gracias y un saludo.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada