Ens hem equivocat?

Dimecres 18 de juny es va celebrar comissió informativa de politiques de ciutadania de l'Ajuntament. I què? em direu. És la comissió on s'informa de les qüestions referents a educació de l'Ajuntament, i lògicament l'espai on la regidora d'educació ens va explicar com havia anat el procés del sorteig de les escoles bressol. Explicació no massa coincident amb la que expressen els afectats/des ho podeu consultar a :

http://plataformaimpugnacionsorteosguarderiascornella2008.wordpress.com/

La Comissió Informativa és l'espai que crec s'hauria d'haver reunit de manera urgent, informal o formalment, fa 15 dies, perquè tots i totes, el regidors del govern (PSC-CiU-PCC) i de l'oposició (PP-ICV-ERC), puguèssim tenir el màxim d'informació. Després de dimes i diretes de si em truques o no i de que si has dit que jo he dit que no he dit i demés, vam poder parlar uns minuts del tema.

Entenc, que la regidora d'Educacció, Rocío García, s'ha trobat amb una situació complexa i de difícil gestió i pitjor sol·lució. Vagi el meu reconeixement a ella, per la dedicació que em consta hi ha posat. Crec que s'ha trobat amb una situació eretada, que els anteriors i les anteriores responsables del Departament no van voler aclarir.

I demano disculpes si les meves intervencions, o les del meu grup, han semblat massa contundents o agressives, no era la nostra intenció ferir ningú. Només demanem transparència i receptivitat a les propostes de tothom, i la humiliatat necessària per reconèixer els errors. Us recomano que llegiu el blog de l'alcalde.

En definitiva, tota la intervenció que ha fet ICV, ve donada perquè no m'ha semblat bé que paguin "justos per pecadors". Hem estat molts/es els representants d'ICV a Cornellà (jo mateix, però sobretot l'Elisa Corral, l'Assumpta Lecha, i la Carme Romero) els que durant anys hem plantejat els greuges i injustícies socials que té el sistema d'accés a les escoles de Cornellà. Som solidaris amb la regidora, però no corresponsables de la seva gestió. Ens hem equivocat?

Comentaris