La meva primera intenció

Buenas,

Benvingudes i benvinguts al meu blog, o millor dit al blog que jo administro. La meva primera intenció era crear un espai que es digués alternativa d'esquerres blog, per motivar a la gent d'Esquerres de Cornellà a participar, a opinar, a criticar, a debatre sobre la seva ciutat i els seus problemes.
Després vaig pensar que això no ho podia fer jo sol, que havia d'animar a d'altre gent a fer-ho, i per aquí espero que vagi la cosa i que aviat Cornellà tingui el seu espai. Així que vaig plantejar-me fer un Blog personal, amb les meves idees, sentiments, gustos, etc. Però em va semblar que aquests tipus de blog tenen poca utilitat i són més aviat un petit cant d’egocentrisme sovint poc interessant. Així que vist que la web municipal no és un espai pensat per la participació, el debat i la interl·locució amb els càrrecs electes, de moment aquest espai el genero com a regidor d'ICV a l'Ajuntament de Cornellà, on qui vulgui es podrà comunicar amb mi per qualsevol cosa relacionada amb el càrrec o la política en general.
Ara bé, en tant que persona amb gustos i criteris potser alguna vegada hi penjo alguna cosa diferent i que surti del registre sociopolític. Bé, lo dicho, que benvingudes i benvinguts.

Arnau

Comentaris